بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

جریان چیست؟

ورود ناوهای هواپیمابر آمریکا و پیشرفته ترین ناو جنگی انگلیس(به ارزش یک بیلیون پوند) و همچنین ناوچه ای از فرانسه به خلیج فارس برای جلوگیری از بسته شدن تنگه هرمز

تحریم های گسترده ی پولی علیه بانک های ایرانی

تحریم های همه جانبه اروپا و آمریکا درمورد خرید نفت از ایران

هجمه رسانه ای گسترده درباره اینکه جمهوری اسلامی در حوادث تروریستی دست دارد(همانند آنچه درهند و بانکوک و ترور سفیر سعودی روی داد)

ادعای اینکه ایران در پشت آشوب های بحرین و سعودی است.

انتشار اخباری در مورد حمله اسرائیل به ایران در بهار.

ادعای غرب و کشورهای همسایه در این باره که، ایران روز به روز به ساخت بمب هسته ای نزدیک تر میشود.

انتشار روزانه مقالات گوناگون در روزنامه های داخلی مبنی برای چگونگی مقابله ایران با تهدیدات خارجی

همه ی اینها نشانه است... آیا ناقوس جنگ به صدا در خواهد آمد؟!


مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه ای با محوریت طرح اتحادیه عرب علیه سوریه به تصویب رساند.این قطعنامه با 137 رای مثبت 12 رای منفی و 17 رای ممتنع به تصویب رسید.

در این قطعنامه از بشار اسد خواسته شده قدرت را واگذار کرده و از شورای انتقال ملی خواسته شده ظرف دو ماه شرایط را برای برگزاری انتخابات مهیا کند.مخالفان این قطعنامه عبارتند از:ایران ،روسیه، چین ،کره شمالی، بولیوی، کوبا ،ونزوئلا و...


نظرات 16 + ارسال نظر
فروغ خاموش پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 00:00 http://fk.persianblog.ir/

دروود.
ما توی دهن اینها میزنیم

بعد می بینیم چیکار می کنی

امید پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 14:13 http://garmak.blogsky.com/

سینا جان! به فکر سر پناه باش
همه بدجور مگسیه

یحتمل قراره یا درست درست بشه یا خراب خراب

من در هر شرایطی قادر به ادامه زندگی هستم یه برنامه هایی هم دارم

مقداد جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 02:56

اصلا خودشو نگران نکن، اینا از دهنشون حرف نمیزنن

دهن این و اونو کار نداریم یه بررسی بکن ببین قبل از حمله به عراق و افغانستان چه اتفاقاتی افتاد بعد می بینی که پر بیراه نگفتم قراره به ایران حمله بشه

مژگان جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 11:05 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

سینا واقعا وبلاگت خیلی ترس برانگیز شده اگه جنگ شد همش تقصیر تو ه

بده دارم رووشنت می کنم

دیوونه مهربون جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 15:46

سلام همولایتی جان
چرا افکار منفی در سر می پرورانید
جنگ چه است؟
ما خواستار صلحیم
اما هرچند ولی اگر بحث دفاع از میهن باشد جان فدا خواهیم کرد.
جانم فدای وطن

علیک سلام
در هر صورت باید آماده بود من الان دارم بهت زودتر میگم که یهو جا نخوری.
فکر نکنم نیازی به ددفاع ما باشه بهر حال سپاه این همه پول میگیره که همین کارو بکنه

کوروش جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 19:00 http://www.korosh7042.com/

سینا جان
هنوز آنقدر هم جای نگرانی نیست
تا بر این طبل تبلیغاتی می کوبند
بدان جنگی در بین نیست
اینان دست به دست در حال ترمیم بازار فروش تسلیحات به
کشورهای پولدار خلیج فارس است

حالا محض اطلاع گفتم شاید شد!

امیر شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 02:43 http://tehranneshin.blogsky.com

سلام بر سینای عزیز
جریان همان جریان حکومت اقلیت بر اکثریت است !
خواستم ازاینکه به وبلاگم اومدید تشکر کنم
من هم نظر کوروش را دارم
یکی پیدا نمیشه به ما حمله کنه
هرجور حساب کنی فعلا اینجا برای همه بجز خودمون
بهترین وضعیت ممکن را داره !

سلام
خوشحالم میشم این رابطه تداوم داشته باشه
هدف من کمی روشنگری بود .چون جنگ آمریکا علیه افغانستان و آمریکا به یکباره روی نداد بلکه اون هم یک مقدماتی دات و مرحله به مرحله طی میشد تا رسید به روز حمله

مقداد شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 11:47

از تو بعیده اراجیف اینارو باور کنی سینا!! خودت داری میگی عراق، یعنی تو ایرانو در حد عراق و افغانستان میبینی؟
ما تو 8 سال جنگی که کردیم خیلی چیزا رو ثابت کردیم، اونموقع ما تنها بودیم در حالی که 33تا کشور پشت عراق بودن و بهش کمک میکردن ولی کار به جایی نبردن. حالا که فقط ی اسراییله که اونم زرت و پرت زیاد میکنه با ی آمریکا!!
کشور خودتو و مردمتو دست کم نگیر..

نمی دونم تو چرا سعی داری منو محکوم کنی در حالیکه خود نهادهای نظامی و اطلاعاتی هم میدونن احتمال جنگ علیه ایران زیاده به همین خاطر هر چند وقت یکبار رزمایش برگزار میکنن.
باید کمی بیشتر به دور و اطراف خودت نگاه کنی و کمی به جنگهایی که آمریکا علیه کشورهای دیگه راه انداخته نظر بندازی هیچ کدومشون بصورت یک شبه اتفاق نیفته خصوصا عراق.که از تحریم مقامات و دارائی ها شروع شد و عراق رفت جزء فصل هفتم منشور ملل متحد و تهدید جهانی نام گرفت و آمریکا بدون اجازه از شورای امنیت بهش حمله کرد و خیلی راحت همه چیز رو تحت کنترل گرفت.البته بنظر نمیرسه که در دوره ی اوباما حمله یا صورت بگیره ولی جمهوری خواهان حتما این کار رو خواهند کرد چون شجاعتش رو دارند
مورد بعدی اینه که آمریکایی ها اگه تا پایان سال 2012 نتونن مشکلات اقتصادی خودشون رو حل کنن جهان رو به آتش میکشن و اجازه نمیدن هیچ کس بهتر از خودشن زندگی کنه
بحث جنگ ایران و عراق واسه خودش جای بحث داره اون موضوع رو با این قاطی نکن.اون موقع مردم با هم متحد بودن امروز دیگه اون اتحاد بین مردم نیست و هیچ کس حوصله ی جنگیدن رو نداره کافیه بری تو مردم و ازشون سوال کنی

مقداد شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 11:50

اگه لازم شد به دفاع ما هم احتیاج میشه، فکر و ذهنت خیلی منفیه فک میکنی ایران قدرت دفاع از خودشو نداره و آمریکا هم لولوئه!؟

فکر و ذهنم منفی نیستو علاقه هم به جنگ ندارم اما باید توجه داشت که ایران بر خلاف همه ی کشورهای دنیا دو تا نهاد نظامی داره.ارتش و سپاه با این همه پرسنل.
با توجه به این بودجه نظامی کشور بسیار بسیار زیاده دیگه لازم نیست چون جنگ 59 مردم به میان بیان

سیمرغ شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 14:43 http://khanehaftom.blogsky.com

سلام سینا جان

جایی در وب امیر نوشته بودی دموکراسی یعنی حکومت اکثریت بر اقلیت!

مخالفم

دموکراسی یعنی ؛ استبعاد اکثریت توسط اقلیت، جوری که نفهمن چه بلایی سرشون اومده...

موفق باشی

سلام بر شما
اگر مطابق با اندیشه های جان استورات میل عمل کنیم می بینیم که حوقوق فراوانی برای اقلیت اندیشیده شده هرچند اکثریت بر سر کار باشند

جلسه رسمیست شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 15:32 http://jalase-rasmist.blogfa.com

فکرشم منو می ترسونه

جنگ نعمته !

افشین معشوری شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 16:37 http://afshinmashori.spi-blog.com

درود برشما، اصلا وبلاگت نمی خورد سیاسی باشه اما جالب بود/موفق باشید

سیسات جزئی از زنگی منه گرچه بهم نمیخوره

آرمان شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 20:57 http://abdozdak.blogsky.com/

سینا جان! نقشه ات را به ما هم بگو
نکنه داری نقب میزنی برای روز مبادا؟

هر وقت خدای نکرده جنگ شد بهت میگمولی یه برنامه هایی دارم

مقداد یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 21:18

این مدت منتظر بودم که بشه بیام و جوابتو بدم. اینکه ی کشور مانور نظامی برگزار میکنه دلیلی نمیشه که دیگران قراره بهش حمله کنن، قرار بود بعد مانور ایران آمریکا و اسراییل مانور نظامی مشترک برگزار کنن که بعد مانور ایران گفتن که مانور کنسل شد. این یعنی چی؟ یعنی اینکه قراره به آمریکا و اسراییل حمله بشه که مانور برگزار کردن؟؟؟؟؟
اصلا از تو انتظار این حرفارو ندارم سینا، خیلی بدبینی به اوضاع و احوال، خیلی. همش ی جوری جو منفی القا میکنی

از ما اصرار و از تو انکار باز هم تاکید می کنم و بر ر عقیده ی خودم هستم چون روش مطالعه کردم و بهش باور دارم.
جنگ با ایران (بین یک تا 2 سال دیگه)حتمیه و تمام کشورها هم در اون مشارکت میکنن.
منفی بافی نمی کنم متاسفانه ما واقعیت رو زمانی قبول میکنیم که دیگه خیلی دیر شده

مقداد شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 06:00 http://northman.blogsky.com

من هم شدیدا روی حرف خودم هستم، شک نکن جنگی در کار نخواهد بود به هیچ عنوان. اگه اینطوره به همین زودیا به آمریکا و اسرائیل حمله میشه..
اسرائیل که میگن پنجمین ارتش پرقدرت دنیا رو داره نمیتونه از پس دوتا گروه کوچیک( حماس و حزب الله) بربیاد چطور میخواد به ایران حمله کنه؟؟ آخه این چطور با عقل جور درمیاد؟ اینا که نیازی به مطالعه نداره!!


کدوم گروه کوچیک کدام حماس کدام حزب الله ؟!!!!!!!!!!!!!!!همشون نیروهای سپاه پاسداران بودن خودن رهبر هم اعلام کرده رسما.
من فکر میکردم داری اشتباه می کنی وبا این پیامت متوجه شدم اساسا از هیچی اطلاع نداری

مقداد شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 23:23

هه
اتفاقا از خیلی چیزا اطلاع دارم حزب الله و حماس شاخه های سپاه هستن تو بیرون مرزها، همین که اسرائیل نمیتونه این 2تا گروه رو شکست بده نشون میده که از جنگ با ایران ناتوانه این خیلی ساده ست عزیز من، البت اگه منطقی باشی و ساز مخالف نزنی دوباره

چقدر یه دنده ای
بحث ما بجای نمی رسه بهتره همینجا تمومش کنیم.
وعده ی دیدار ما روز جنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد