بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

لولی وش مغموم

دو چشم مست میگونت ببرد آرام هشیاران
دو خواب آلوده بربودند عقل از دست بیداران
الا ای باد شبگیری بگوی آن ماه مجلس را
تو آزادی و خلقی در غم رویت گرفتاران
گر آن عیار شهرآشوب روزی حال من پرسد
بگو خوابش نمی‌گیرد به شب از دست عیاران

کلام دلنشین حضرت سعدی و صدای گیرای  محمد معتمدی در
اجرای مشترک با بانو "روزاریو"( rosarioa la tramendita)در فستیوال موسیقی کشور هلند بسیار دیدنی و شنیدنی بود و حس بزرگی رو در من بوجود آورد.(لینک دانلود از یوتیوب)

نظرات 9 + ارسال نظر
دیوونه مهربون شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 17:46

سوک سوک

دیوونه مهربون شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 17:47

ممناننننننننننننننم
من سوک سوک را بسی دوست می دارم

قابل نداشته بید

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 22:07

میگما

اونوخ اینکه فیلتره
چه جوری این کلام زیبا رو بشنویم خو

اونوخ منم که کلا خلاف قانون کار نمیکنم فیلتر میلتر شکنو وی پی انو این جنگولک بازیا نمیکنم
(جون خودم)

اونوخ من الان کلم داره میپکه از بس الان این alros on dance از stromae رو گوشیدم که
از اول تا آخر اینجوری میشی اینو بگوشی
دوکس دوکس دوکس دوکس

کارِ محمدِ دیگه...زیر دست این باشی خارجکیت میکنه
اونوخ من چرا سلام یادم رفت خو
سلام عرض شد داداشی

بگو
با فیلتر شکن
ایندفعه رو بکن قانون مدار
اینجور اهنگای مبتذل گوش نکن مثلا قراره یه چهره ی فرهنگی بشی
سلامتم که آخر میگی.سلام

امید یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 09:38 http://garmak.blogsky.com/

سینایی! ما هم همینطور

و چی بهتر از شعر سعدی

دست شما مرسی

دیوونه مهربون یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 15:56

خدایا مارا از سد فیلترینگ بعبوران

مگر اینکه آخرالزمان شود تا از دست فیلترینگ جمهوری اسلامی رهایی یابیم

شنگین کلک یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 22:11 http://shang.blogsky.com

سلام بر داداش سینای عزیز
و دستت درد نکنه البته ما امکانات فضانوردی
نداشتیم بتونیم این لینک را باز کنیم اما حتماً
خیلی زیباست . حالا همین آدرس را بگیر بیا تا
برسی .منتظریم شما تشریف بیاورید جشن را
شروع کنیم

سلام
ببخشید منو تو جاهای دیگه اپلود نشده خودم هم وقتش رو نمیکنم این فایل رو با اون حجمش دانلود کنم.
شرمنده ام

شنگین کلک دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 00:05 http://shang.blogsky.com

داداش صبح شد
چشممان به در خشکید
مهمانها همه رفتند . پس کجا ماندی .
بازهم آدرس را پیدا نکردی ؟ یا خوابت برد

آخ آخ ببخشید تو رو بخدا

pashmakoo دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 11:11 http://hesetaze.blogsky.com

سلام سینا
من اومدم
شاعر خودومونه

سلا ترنج خاتون
خوش اودمی
باشه بابا مال شماست

pashmakoo سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 17:27 http://hesetaze.blogsky.com

خوش اودمم؟
سینا تو هم گاهی عجب سوتیایی میدیا
بیا فیس بوک یه پیام برات گذاشتم رو ببین

خوش نیومدی
باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد