بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

دلاوران ایران زمین

خوشبختانه با لطف خداوند و دعای مردم روز به روز داریم مدال های بیشتری تو المپیک میگیریم.اون روزهای اول هم درسته که مدالی دریافت نکردیم اما نتایج نسبتا خوبی کسب کردیم.رتبه ی ششمی الهه احمدی تو تیراندازی نتیجه ی خیلی خوبی بود.یا محسن شادی و سولماز عباسی درسته که انتظار بیشتری ازشون میرفت اما زحمت زیادی کشیدن تا رتبه ی بهتری کسب کنن.تو پینگ پنگ هم عالمیان خوب ظاهر شد.
دریافت مدال های رنگارنگ توسط ورزشکاران عزیزمون میتونه تو روحیه ی مردم تاثیر خیلی خوبی داشته باشه و لااقل باعث بشه اونها ساعتی مشکلات خودشون رو فراموش کنن.
از صداوسیما هم باید تشکر کرد که با حضور در منزل قهرمانان اوضاع و احوال روحی خانواده اونها  رو نشون میده
؛هرچند در پوشش تصویری رقابت های المپیک؛ تلویزیون،خصوصا شبکه سه عملکرد قابل قبولی نداشته.

نظرات 10 + ارسال نظر
مهاجر سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 09:47 http://1mohajer.blogsky.com

درود اگه این بندگان خدا نبودند باید به چی افتخار میکردیم

به قهرمانان و دانشمندان کشور

شنگین کلک سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 13:05 http://shang.blogsky.com

درود
بر شما و پهلوانان کشورمان

ممنونم

امیرعلی چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 18:52 http://www.amiraligharib.blogfa.com

قبول داری که این موفقیت و کسب بهترین نتیجه یایران در ادوار المپیک مقطعیه!به نظر من که ما کار اصولی نکردیم الانم داریم نون نابغه هامون را میخوریم یکیش بنا
پ.ن:سرگیجه ی هیچکاک

نه قبول ندارم.کشتی ورزشی که همیشه تو ایران طرفدار داشته.این کشتی گیرها هم همشون تو شهر خودشون زیر نظر مربی ها اموزش دیدن حالا یه مربی خوب و کاربلد به عنوان بنا در راس تیم ملی قرار گرفت و راه و رسم قهرمانی رو بهشون یاد داد
کشورهای دیگه هم همین کارو میکنن.هرجا که مربی خوب داشته باشیم کار خوب پیش میره
با فیلم موافقم

نیکی پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 03:12

من دلم واسه اون بیچاره سوخت که مدال طلا رو با ناداوری ازش گرفتن :(
همش تو فکرِ اونم ...
طفلک وضع مالیش خیلی بده ...
گناه داشت اونم به ناحق! :(

خوشبختانه آقای احمدی نژاد دستور دادن ازش به عنوان کسی که مدال طلا گرفته تقدیر بشه.
خیلی ناراحت کننده بود داوری اون ناداور
اره وضع مالی خوبی نداره حتی تو شهرش سمبوسه فروشی میکرد

امیرعلی جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 14:53 http://www.amiraligharib.blogfa.com

بیا اینوری!چرا آپ نیستی؟
ته نوشت:آقای احمدی نژاد؟
همین جوری واسم سوال پیش اومده بود کلا!

میام
حسش نیست
پس چی بگم خانوم احمدی نژاد؟
گیرم اون بلد نیست چطور حرف بزنه من که بلدم

نیکی یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 00:04

خدا کنه واقعا چیزی که گفته بهش عمل کنه و واقعا ازش تقدیر شه :|

میشه به امید خدا هرچند که اگه 500 تا سکه هم بدن واسه این قهرمان ها کمه

نیکی یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 00:08

آهنگ رو وبلاگت ... شعر مورد علاقمه! یعنی از ته دل عاشقِ این شعرم . بعد خیلی وقت که خوندمش و باهاش آشنا شدم هنوز که هنوزِ وقتی دارم کاری میکنم . یا قبل خواب ناخوداگاه شعرش رو با خودم زمزمه میکنم :)
با صدای ایشون هم (که نمیدونم کی هستن! ) خیلی قشنگ تر شده :)

بعله شعر بسیار زیبایی ست از شاعر زندگی و احساس فریدون مشیری
علیرضا قربانی در البوم "حریق خزان" که کار بسیار نو و خوبی ست این اثر رو خوندن

نیکی یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 23:45 http://mementto.persianblog.ir/

حتما میرم سراغ آهنگاشون . من اصلا نمیشناختم تا الان و هیچ کاریو نشنیده بودم ازشون
مرسی :)

علیرضا قربانی کارهای درخشانی از خودش بجا گذاشته
البوم رسوای زمانه یا خندن فیلم کیف انگلیسی با اهنگسازی استاد فخرالدینی
متاسفانه موسیقی سنتی در ایران در بین جوانان رواج چندانی نداره و ایرانی ا موهبت بزرگی که نصیبشون شده رو ناسپاسی میکنن

نونو چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 00:37 http://ll-ya110-ll.blogfa.com/


چقدر هزینه خرجشون شد . اگه نصف این هزینه ها تو باز سازی روستای اذربایجان بود الان شاهد بی مادر شدن بچه ها نبودیم

من که اصلا از بردشون خوشحال نمی شم ..هیچوقت

aoora چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 23:15 http://doelbaz.blogfa.com

دم همشون گرمممممممممممم زنده باشی قهرمان ایران

خیلی عالی کار کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد