بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

این ره که تو می روی به ترکستان است...

بخاطر فیلم موهنی که چند دیوانه ی نژاد پرست علیه شخصیت پیامبر بزرگوار اسلام ساختند.دلگیر و ناراحتیم.مسلمانان جهان در سراسر گیتی نسبت به این اقدام واکنش نشون دادند.مردم مصر پرچم امریکا در قاهره رو پایین کشیدند و پرچم مشکی " لا اله الا الله" رو بر سر در سفارت آمریکا برافراشتند.
مردم لیبی نتونستن بر خشمشون فائق بیان و دست به اقدام مسلحانه زدن و سفیر امریکا و چند دیپلمات دیگه رو کشتند.البته این قضیه مورد تایید اسلام نمی تونه باشه، ولی خب وقتی کسی حس کنه که روز به روز داره بهشون بیشتر توهین میشه و کسی نیت که جلوی این کارو بگیره ،ناچارا خودش دست به اقدام میزنه.
اما دولت آمریکا بعد از نمایش 11 سپتامبر ,فشارهای زیادی به مسلمان ها آورد .همه جوره به اونها حمله کرد.بوش رسما از واژه ی جنگ صلیبی استفاده کرد.به افغانستان حمله شد. عراق اشغال شد.سوریه همین الان تحت فشار هستش.
بارها به مقدسات اسلام توهین شد توسط غرب.کاریکاتور پیامبر کشیده شد و حالا فیلمی مشمئز کننده هم ساخته شده و در یوتیوب پخش شده.
کجا رفت شعار تغییر باراک اوباما ؟! چه شد , آن صحبتی که درمورد همزیستی مسالمت امیز با مسلمانان در قاهره داشتی؟
چه کسی گفته آزادی بیان,یعنی آزادی توهین و اهانت به دیگران و جریحه دار کردن احساسات میلیون ها نفر؟
●●●
اما صحبتی هم درمورد محسن نامجو دارم و کار آخری که انجام داده.
آقای نامجو شما ،موسیقی رو خوب میشناسی.با سازها اشنایی داری .شاگرد بزرگی چون حاج قربان سلیمانی بودی.اما به بیراهه رفتی...بعد از آنکه سوره ی شمس رو با اون لفظ غیر معمول قرائت کردی به بیراهه رفتی، حالا دست به اقدام افراطی دیگه ای زده،محسن نامجو، با جمهوری اسلامی مشکل داری ،چرا عقده ات رو سر امام مهدی خالی میکنی؟بگو دین رو قبول ندارم.شیعه رو نمی شناسم.از اسلام متنفرم.ولی چرا اینگونه ؟! البته نباید ازین کار تعجب کرد.ایشون از جامعه ایران دور شده و وارد جامعه ی غربی شده و الان داره واسه اونا کار میکنه و بایدم از چیزایی بگه که اونا خوششون میاد.
حیف تو بود محسن نامجو...

نظرات 13 + ارسال نظر
نیکی پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 00:49 http://mementto.persianblog.ir/

من نه از جریان محسن نامجو خبر دارم نه از اون فیلم

البته که کارشون اشتباهه . ولی خب مسلمون ها هم بی تقصیر نیستن ... کم دینمون رو بد جلوه ندادیم! :)
همه رو از دین زده کردیم ما مسلمونا ... چه اون متعصبامون چه اونایی که دین رو کلا تغییر دادن و زدن به اون در و خیره سرشون روشن فکر هستن و از صد تا کافر بدترن! :|

به نظرم ما باید اونقدر شخصیتمون رو بالا ببریم که نه تنها کسی به خودش احازه ی توهین به دینمون رو نده . بلکه حذب دینمون هم بشه ...
البته باز به جمله ی اولم برمیگردم که گفتم در ه صورت کار اونها زشت بوده اگر توهین کردن و چیزی که واضحه اینه که آمریکا چیزی جز شعار دادن بلد نیست! امریکا هم وضعش خیلی خرابه :|

خب بعدش ممکنه خبردار بشین و یا شایدم نشین.
اول باید منظور از مسلمان هایی که گفتین مشخص بشه؟کیا هستن؟
ااگه القاعده و طالبان رو میگی مسلمان که اونا رو خود امریکایی ها ساختن.سازمان اطلاعات پاکستان به صراحت اعلام کرد به دستور امریکا ازین گروها حمایت کردیم و بهشون بال و پر دادیم.
حالا همین گروه هم گیریم اومدن اقدامی ضدشون انجام دادن.که مطئنا ندادن.چون امکاتشون در حدی نبوده که به کمک امریکا 11 سپتامبر رو بوجود بیارن.خب حالا چه ربطی به مسلمانان داره؟
اوناییی که طالب حقیقت جذب اسلام شدن و همینطوری هم دارن روز به روز میشن.به کشور خودمون نگاه نکن که مردمش به پوچی رسیدن و عقل رو گذاشتن دم کوزه
شما این فیلم رو هنوز ندیدی اگه ببینی بیشتر متاثر میشی.

نیکی پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 00:57 http://mementto.persianblog.ir/

راستی بادبادک باز رو گفتی خوندی ؟:)

آره خوندم

نیکی پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 01:00

آره میگم ندیدم نمیدونم توهینش در چه حده .
نه خب القاعده و اینا منظورم نبود . خودمون رو میگم . کلا ما مسلمون های ایرانی ! با همون خصلت هایی که خودت گفتی که به پوچی رسیدن و اینا . مردم کشور خودمون با دیدن این جو دارن زده میشن از هرچی دین هست! چه برسه به اونایی که دارن از بیرون به ماجرا نگاه میکنن . و صد البته که کسایی مثه نامجو و شاهین نجفی تو خودِ ایران اول بودن و با دیدن جو موجود احتمالا زده شدن! چون آدم یه خورده که سست باشه وقتی نقاط منفی زیادی رو ببینه ناخوداگاه به طرف کشف دین یا اون مسئله نمیره و در جا زده میشه! و متاسفانه مردم ما هم که یاد گرفتن دین رو با نحوه ی اجراش تو جامعه بسنجن . البته باز هم میگم منظور من بیشتر همین سوژه های درون کشوری بودن که اینکارا رو میکنن :دی مثل همون نامجو

مصداق ها مشخصن.
ملاک جامعه ی اسلامی مشخص هستش.
بخشی از ملت به پوچی رسیدن. عقده ای شدن, حالا اونا فکر میکنن اگه دست به توهین بزنن و اهانت کنن مشکلات حل میشه.این نهایت کوته فکری و بلاهته
یارو سال تا سال کتاب نمیخونه.تو عمرش یک کتاب درمورد دین نخونده.صحبت از عدم برابری در اسلام و تبعیض می کنه !
درد جامعه ی ما کم سوادیه.اینا شروع می کنن به مزخرف گفتن و بلافاصله میرن اون طرف و تکرار مزخرفات.
عده ای از همن ها خواستار تغییر نظام و وضع موجود هستن.من خودم موافق وضع فعلی نیستم ولی در برابر این انحرافات همسو با جمهوری اسلامی هستم.
با هرکسی که علیه دین صحبت کنه و به مقدسات توهین کنه دشمنم.

امید گرمکی پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 09:15 http://garmak.blogsky.com/

هیچ توهینی پذیرفتنی نیست
و هیچ توجیهی مبنی بر خشونت از سوی هیچ توهین شده ای قابل قبول نیست

بقول جناب مولانا
آدمی فربه می شود از راه گوش
حیوان فربه می شود از حلق و نوش

خواستن قرآن سوزی کنن.مسلمان ها فقط دست به راهپیمایی زدن و محترمانه خواستار عدم برگزاری قرآن سوزی شدن.پلیس آمریکا چه کرد؟فقط برای کسایی که میخواستن قرآن آتش بزنن,امنیت ایجاد کرد تا راحت تر کارشون ور انجام بدن.
قبل ترش کاریکاتور پیامبر رو کشیدن تو دانمارک.
طاقت انسان هم حدی داره.بعضیا تحمل این همه توهین رو ندارن.نمی تونن ببینن روز به روز داره به دامنه ی توهین ها افزوده میشه.خصوصا در کشورهای تازه انقلاب شده لیبی و مصر که عمری زیر بار ظلم و ستم بودند و زود از کوره در میرن.
یعنی میخوام بهت بگم قابل پیش بینی بوده این واکنش ها.
الان شما از خود پیامبر هم اگه حدیث بیاری جلوی اونا به حرفا گوش نمیدن

مقداد پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 11:04 http://northman.blogsky.com

منم تو این یکی دوروزه این موضوع رو فهمیدم ولی هنوز فیلمی که ازش حرف میزنن رو ندیدم. به هرحال از این توهین و سکوت بشریت باید هممون شرمسار باشیم، اگه ملتهای مسلمان باهم متحد بودن هیچوقت آمریکا و دشمنای دیگه اسلام جرأت همچین کاری رو به خودشون نمیدادن.
از یکی از معصومین خوندم که کسی که از خدا و انبیا و اولیاش رو برگردونه دیگه مسلمان نیست و مرتده. خدا همه بدخواهای اسلامو لعنت کنه

ادرس فیلم و اهنگ رو برات ارسال می کنم.
اگه یادت باشه قبل تر از این یکی از اوباش بنام نجفی ترانه ای ضد امام جواد خوند.
طرفداران نجفی و احیانا طرفداران جدیدی که نامجو بعد از این کارش پیدا میکنه.خودشون به صراحت اعلام میکنن که از اسلام متنفرن و اساسا توهین کردن رو حق خودشون میدونن و ازین کار لذت هم می برن.
البته همیشه باید سپاسگزار خداوند بود که دشمنان مان را از احمقان قرار داده

نیکی پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 11:17

ببین یه طرفه نباید به قاضی بری سینا!
قبول دارم کار اونها اشتباه بوده . ولی باز هم معتقدم این خودمونیم که باعث اینها میشیم! نمیگم همش ولی خیلیش چرا!
وقتی ما خودمون به خودمون اجازه میدیم که تو کوچه و خیابون راه بیفتیم و به یک کشور دیگه مرگ بفرستیم! بگیم مرگ بر آمریکا اون شهروند آمریکایی که اینو میبینه مطمئنا ساکت نخواهد نشست! مطمئنا تو دلش کینه میمونه . و برای اونها ایران ینی نماد مسلمانی ! مصر ینی نماد مسلمانی ! لیبی ینی نماد مسلمانی ! پس هرچی از ما ببینن میذارن پای مسلمونی !
این مرگ بر آمریکاها هم از همون اول که یادم میاد بوده! اکر ما دینمون واسمون مهمه اونها کشورشون و ملیتشون براشون مهمه!
ما حرف از حجاب میزنیم و حجاب برتر ! اون وقت تو خیابون هامون زنهامون با یه من آرایش هستن! با حجاب های خیلی بد! وقتی یه نفر از خارج از ایران ما رو میبینه میذاره پای اسلام! پای مسلمونی ... و احتمالا همین مسئل کوچیک رو هم جمع میشه و ارزش و احترام خودمون و دینمون رو کم میکنه ...
وقتی به اسم اسلام هر جنایتی انجام میشه ... !
خوب نگاه کن سینا . ما هم کم به اون وری ها بد و بیراه نگفتیم ...
باز هم تاکید اکید میکنم که این حرفهای من به معنی درست بودن کار اونها نیست . ولی به این معنیه که با تغییر وضعیت خودمون میتونیم جلوی این چیزها رو بگیریم یا کمترش کنیم ...
در مورد مشخص بودن مصداق و ملاک باید بگم بر خلاف تصور تو من معتقدم این مصداق ها و ملاک ها رو رفتار و عمل هست که تعیین میکنه نه صرف حرف و نوشته! پس اینو بدون . هرچی از اسلام و ما و جامعه ی اسلامی میدونن همونیه که داریم رفتار میکنیم نه اونیه که حرفشو میزنیم
در مورد کم سوادی هم موافقم باهات ... ملت واقعا ندونسته حرف میزنن و همونطور که گفتم دلیلی میشن واسه زیر سوال بردن کشور و دینمون ...

ما اشتباه کردیم گفتیم مرگ بر امریکا.ما اشتباه کردیم که سی و چند سال پیش از دیوار سفارت امریکا رتیم بالا و گفتیم اینجا لانه ی جاسوسیه .
پس چرا امروز مردم کشور مصر درست اقدام سی و چند سال پیش ما رو کردن؟
چرا مردم لیبی به کنسولگری امریکا حمله کردن؟
الکی که مرگ بر امریکا فرستاده نشده ! تاریخ پر است از خیانت هایی که امریکا و انگلیس ضد مسلمان ها انجام دادن.
بد و بیراه به کی گفتیم؟ ضد مسیح فیلم ساختیم؟موسی رو به سخره گرفتیم؟به مارتین لوترکینگ و پاپ و اسقف اعظم اهانت کردیم؟
مخالفت ما با دولت امریکا بوده نه مردم امریکا.مخالفت ما با سیاستهای اونا بوده !
خود خمینی بدبخت که همون اول گفت نگین اسلام مشکل داره,مشکل از مسلمانی ماست.وقتی گوشی برای شنفتن وجود نداره.باید چیکار کرد!
ببین نگین باید مصداقی حرف زد نه کلی.باید مشخص کنی که این جنایت هایی که میگی انجام شده به اسم اسلام کدوم ها هستن؟!
داخل کشور مشکل داریم.مشکل اقتصادی -سیاسی و اعتقادی.
ما داخل ایران باید چه چیز رو دقیقا تغییر بدیم؟ مخالفان نظام که به صراحت اعلام کردن و می کنن ما مخالف دین و اسلام هستیم !
مصداق جامعه ی اسلامی مشخصه.کاملا هم مشخصه.تو جامعه ی اسلامی.فقیر زندگی نمی کنه.افراد از حقوق مساوی در برابر بیت مال برخوردارند.دروغ نیست.حکومت بر اساس عدالت هستش.
خب نگین رفتار و کردار مردم داخل کشور ما بده.چون داخل ایران زندگی میکنن اما چشم و گوششون به اون طرفه.
من که مخالفم ازادی بیان نیستیم.اگه مخالفان از سواد کافی برخوردارن,اگه جرات و شهامتش رو دارن بیان با علمای ما مناظره کنن.
کسی که توهین میکنه یعنی اینکه خودش به شکست خودش اعتراف کرده,یعنی اینکه خودش فهمیده که حرفی واسه گفتن نداره

نیکی پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 11:22

و مسئله ی دیگه اینکه اسلام از همون اول تاریخ مظلوم بوده ... همیشه فرعون ها ونمرودهایی هستن که گند بزنن به همه چی !:|

و من هم بیزارم ... واقعا از ته دل بیزارم از این آدمها که اینجوری به مقدسات مردم توهین میکنن ...
از دولت هاشون که سعی میکنن که مسلمون ها رو روز به روز تو دید بقیه بدتر نشون بدن ...
ولی باید یاد بگیریم با عملمون نشون بدیم چیزی که اونها از ما ساختن نیستیم! :)

چه قدر حرف زدما

..جَعَلْنَا لِکُلِّ نَبِىٍّ عَدُوّاً مِّنَ الْمُجْرِمِینَ وَکَفَى بِرَبِّکَ هَادِیاً وَنَصِیراً (فرقان 31)
ما برای همه پیام آوران و پیامبران دشمنی از میان مجرمین قرار دادیم.ولی همینکه خداوند رهبر و یاور شما باشد کفایت می کند.

دکتر سروش بعد از اهانت نجفی به ائمه شیعه مقاله ای نوشت و در اونجا از سکولارها خواست به داد سکولاریزم برسند.
جدیدا داریوش مهرجویی کتابی نوشته بنام «در خرابات مغان» و انتقادات تندی کرده نسبت به مواضع دولت امریکا
لینک زیر هم مقاله دکتر سروش بعد از اهنت به امام جواد بوده

http://tashkan.blogsky.com/1391/03/24/post-61/

امید گرمکی پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 13:04 http://garmak.blogsky.com/

آنها که به مشعل دین فوت کنند ریششان خواهد سوخت
شما دایه مهربانتر از مادر نباشید

دینی که به چند فحش و ناسزا فشل می شود و از پا در می اید همان بهتر که عطایش را به لقایش ببخشیم

اما اگر اعتقاد به قوت و بلوغ دین اسلام دارید نگران نباشید و از راه کلام مبارزه کنید
مگر نه این است که معجزه پیامبر اسلام کتاب و کلام بود
پس شما پا بر روی پای پیامبر نگذارید و به همان جای پایش اکتفا بفرمایید
سپاسگزارم

احسنت همینه
چراغی که ایزد بر فروزد
چو ابله پف کند ریشش بسوزد
مسئله از پای درامدن دین نیست.موضوح اینه که ایا باید واکنش نشان داد یا خیر؟
وقتی خود واتیکان در اعلام رسمی این غلیان احساسات رو قابل درک میدونه ....!
بعله خوبه که هیچ کس کشته نشه.هیچ جایی جنگ نشه.همه در صلح و صفا زندگی کنن ولی این چیزی نیست که فقط یک طرف باید رعایتش کنه.
کسی جا پای پیامبر نگذاشته و نخواهد هم گذاشت.ولی مطمئنا انفعالی رفتار کردن هم مورد تایید من نیست.
الان کسایی که طرفدار جنبش سبز هستن 90 درصدشون حمایت میکنن از توهین ها.باید راه ها از هم مشخص بشه و هرکسی بدونه که با کی طرفه.

دیوونه مهربون پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 15:59

و در ایران .....

یک سال بععععععد

کل دنیا دارن کن اعتراض میکنن ما فعلا خسته ایم فردا

بعد از نماز جمعه یه فرصتی دست میده بریم بگیم

کار شما رو محکوم میکنی !!!!!!!!!!!!!!!!!

مردم ایران بخشی شون دین زده هستن...
بخشی هم از اون بخشی دیگه طبع لطیفی دارن.معتقد به سکوت هستن.واسه همین می مونه یه بخشی که همیشه در نماز جمعه ها شرکت میکنن.

امید گرمکی جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 09:43 http://garmak.blogsky.com/

سینا جان! بی خود به سبزی ها انگ نزن عزیزم!

هرچی هست زیر سر باقالی هاست

انگ نیست.واقعیت و حقیقت هستش.
اظهر من الشمس
بیش از 90 درصد به دین اعتقادی ندارند و صرفا مخالف جمهوری اسلامی هستند.
من ارزو می کنم جمهوری اسلامی تا ابد باقی و استوار بماند اما اینها یک روز هم به حکومت نرسند.که اگر به حکومت برسند سرنوشت ایران از لیبی هم بدتر خواهد شد . عاقبت یزید رو پیدا خواهیم کرد

فروغ خاموش جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 18:28 http://fk.persianblog.ir/

هیچی نمیتونم بگم
اگه میشه لینک ها رو برای منم بفرست

لینک اول واسه سایت یوتوب هستش .برات می فرستم.اما باید فیلتر شکن داشته باشی.
اما اهنگی که درمورد امام زمان هستش رو میتونی همینطوری دانلود کنی.

مقداد جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 19:32

واقعا باید خدارو شکر کرد که دشمنای ما همشون ی مشت ابلهن
من کاملا با حرفای نیکی مخالفم و با جوابات موافقم و همچنین نظرت در مورد سبزی ها
راستی، میشه این کلیپو از یوتیوپ دانلود کرد؟

صد در صد همینطوره..
یه زمانی درک نمی کردم که این ترجمه از ایه ی مبارکه قرآن یعنی چه؟ "ما قرآن را نازل کردیم و خود حفظش خواهیم کرد"
الان فهمیدم وقتی که خداوند میگه به پیامبر تو از توهین ها نترس و چیزی به دل نگیر.یا وقتی که مسلمان ها میگه ما خودمون قرآن رو حفظ میکنیم.یعنی چی...
همین احمق بودن دشمنان دین و پوچ و بی هویت بودنشون نشانه حقانیت و پیروزی مسلمین هستش.
درمورد سبزها که قطعا اعتقاد دارم به ان چیزی که گفتم.
اگه idm یا همون اینترنت دانلود منیجر رو سیستمت نصبه که بصورت خودکار بعد از playشدن ویدئو درخواست دانلود داده میشه.
اما میتونی با یک اکانت جی میل وارد یوتوب بشی و ویدئو رو دانلود کنی

امین چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 12:08 http://vanity.mihanblog.com/

دوست عزیز من وب جدیدت مبارک
من خبر نداشتم آدرس وبتو ممنون ازحضورت که باعث شد متوجه جابه جایی کوچیکت بشم

خواهش میکنم
خوش امدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد