بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

رسول یونان

وقتی تلفن زنگ می‌زند
یعنی از یاد نرفته‌ای
حتی اگر به اشتباه شماره‌ات را گرفته باشند
ببین دوست من!
در این دنیا خیلی از آدم‌ها هستند که
شماره‌شان حتی به اشتباه گرفته نمی‌شود

آدرس پیج من با نام " کتاب اول " در فیس بوک

نظرات 15 + ارسال نظر
دیوونه مهربون شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 20:00

ووووواااااااااااااای سوک سوک

هوووراااااااااااااااا

دیوونه مهربون شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 20:01

آخ جون سلاااااااام
اول شددددددم
من نظر دادم پس بدون از یاد نرفتی
ولی خودمونیم هیچ بی تربیتی اشتباهی هم نمی زنگه به من
یه بارم که اشتباهی میگیرن من بر نیمیدارم

سلام
مبارکه
شمای همولایتی که همیشه به یادمی
آخی....

دیوونه مهربون شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 20:02

من نیمیخوام تا اطلاع ثانوی کتاب بخونم.
نمی خوام هیچی یاد بگیرم.خسته شده ذهنم.باید استراحت کنه

باشه نخون
اگه فیسبوک هستی بیا لایک کنن.
بخش کوتاهی از کتاب ها رو میزارم

دیوونه مهربون یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 18:10

سلام بازم منم
من از کجا بدونم اسمت چیه اون جا؟
تازه شم من اونجا دیگه دیوونه مهربون نیستم که یه انسان فرهیخته ام
یه وخت ابهتم نگیرتت
اسم بوگو بیام بیافمت

سلام
اونی که ادرسش رو بهت دادم.پروفایل شخصی من نبود.پیج کتاب بود
ادرس پروفایلم رو میام برات میزارم انسان فرهیخته

دیوونه مهربون یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 18:10

چه باخاله فخط خودمم این جا

دوستان زیادی لطف دارن واسه همین خیلی خیلی میان

دیوونه مهربون دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 22:16

سلام دوباره منم همون فرهیخته
نیمیدونم چرا یکی رفته تو سرم هی با چکش می کوفه به جمجمه م
بذا این یارو رو از سرم بندازم بیرون برم ... من ... کتابا .. آموزش ... علم ... سوات ......

علیک سلام
توهم فانتزی پیدا کردی حتما

امیرعلی چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 21:02 http://www.amiraligharib.blogfa.com

سلام.خوبی؟
تلفن اینجا هم همش زنگ می زنه
بیا اینوری

سلام
ممنونم
چشم

دیوونه مهربون پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 01:46

شیطونه گفت برم با چند تا از وهابیای بی ادف دعوا کنم ولی خب فرشاه از یه طرف دیکه منو گرفته نیمیذاره برم دعوا !
البته الان خودم بین اینکه کدوم فرشته ن کدوم شیطون موندم
ما رفتیم بلالاییم.

اع راستی فردا پنجشنبه ست بسی ذوق دارم که تعطیلهههههههههه
روز از این خوشتر برا شما جوونا
از الان برنامه ریزی کردم هرکی صبح بزنگه بیدارم کنه باهاش دعوا کنم
همه کارام با برنامه ریزیه.خوشم اومد

حالا این دفعه دعوا نکن
اره دیگه شماها که همش تعطیلین
قدیما ما همش مدرسه می رفتیم

دیوونه مهربون پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 01:46

منظور از فرشاه همون فرشته بود

می دونم می دونم

این روزها.. جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 13:17 http://vanity.mihanblog.com

وبتونو گم کرده بودم رفیق. خوشحالم که دوباره میخونمت
متن عالی بود.

ممنونم ازت

امیرعلی قریب جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 20:31 http://www.amiraligharib.blogfa.com

تلفن زنگ میزنه تو گوشم اهنگ میزنه من گوشی را بر میدارم میگم الو سلام دارم

خسته نباشی

دیوونه مهربون شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 15:49

داشتم رد می شدم گفتم زنگ بزنم در برم

شنگین کلک شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 17:39 http://shang.blogsky.com

درود بسیار رفیق
متاسفانه هنوز این الینک کتاب اول شما باز نشده است
بله شاید اینطور باشد اما اگر روزی ده بار شماره ات را
اشتباه بگیرند و هربار نام دیگری را بخوانند قدری از این
ازیاد نرفتن خود خسته می شوی .
با آرزوی شادی و موفقیت برای شما دوست عزیز.

درود بر شما
لینک فیسبوک هستش و مشکلی نداره
ممنونم از شما

امیرعلی قریب یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 21:06 http://www.amiraligharib.blogfa.com

چشمم به در خشک شد نیامدی نیامدی

دیوونه مهربون پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 19:08

من اهل همین حوالیم ای مردم


دیوانه ی بوی شالیم ای مردم


از لهجه ی صاف و ساده ام معلوم است


من ساده دلم، شمالیم ای مردم

دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد